Wednesday 21 June 2023

TESTIMONI ResV dan Vivix UNTUK KULIT CANTIK

Salam semua. Korang, baca dah entry saya sebelum ni? Entry tentang kenapa saya pilih ResV Shaklee tu? Jika dah baca, saya nak ucapkan terima kasih banyak-banyak. Jika belum baca, korang baca la nanti ya. 

Kami dah jumpa cara yang lebih baik untuk cantik

Hari ni saya nak share beberapa testimoni yang dikongsikan oleh pengguna resV dan Vivix. Mereka ni dah dapat Shaklee Effect yang awesome. So, saya nak juga kongsikan pengalaman best mereka ni untuk kita semua jadikan panduan dan tidak mengalah untuk sihat dan cantik.

Selalunya orang akan cari solution untuk sihat kan. Nak sembuhkan sakit yang dihidapai. Tak kurang juga mereka yang nak nak cantik. Nak jaga penampilan biar cantik dari luar dan dalam supaya wajah dan badan kita ni tak tua sebelum usia.


Orang selalu cakap. Cantik dari dalam akan lebih kekal lama berbanding hanya cantik luaran sahaja. Dari luar ni boleh je nak cover dengan make up kan. Tapi jangan tak tahu ya, bukan senang juga nak apply make up jika kulit muka memang bermasalah. Maksud saya, make up tak tahan lama dan akan lebih merosakkan kulit muka yang sedia bermasalah tu.


Sel yang tak sihat akan membawa lebih banyak masalah kepada badan kita dari hujung rambut sampailah hujung kaki. Bukan hanya nampak letih, kulit kusam dan tak bermaya bahkan juga mudah jatuh sakit.



Tengok la Pn. Azreen ni. Lepas bersalin terus amalakan Vivix dan hasilnya beliau lebih bertenaga dan dapat bantu recovery dengan lebih cepat. Paling best bila beliau dapat extra benefit. Kulit lagi cantik dan glowing gitu. Naik seri muka kata orang. Yelah, badan sihat kan. Peredaran darah yang cantik, sudahnya setiap sel dalam badan ni dapat dibekalkan nutrisi yang secukupnya dan dapat la kesan padu!


Ibu anak ramai ni, kadang tak ada masa nak jaga diri sendiri kerana  sibuk menjaga anak-anak dan keluarga. Siapa pula nak jaga sang ibu kan? Biarkan resV Shaklee bantu ibu-ibu yang super busy ni. Nampak mudah tapi bila diri sendiri melalui saat itu setiap hari, tak dinafikan ada hari kita kana rasa lesu sangat. 

Nak jaga kulit muka pun tak sempat tau. Masa beli masker di Guardian kemain lagi bersemanat. Sudahnya tak ada masa langsung nak pakai sehinggalah masker tu sendiri expired. Adehhh..hahaha


Ini lagi testimoni ibu berpantang selepas bersalin melalui pembedahan. Bukan senang nak jaga luka besar macam ni kan. Perlu penjagaan yang lebih baik kerana tak nak luka tu lambat kering. Paling takut jika luka hanya nampak sembuh dari luar sahaja tapi di dalam masih terasa pedihnya. 

Siapa yang tak nak sembuh cepat kan. Nak bertenaga dan berseri biarpun masih dalam pantang. Bukan apa, nak jaga anak sendiri dan suami secepatnya. Kalau saya la, tak puas hati kalau tak buat sendiri. Sejenis nak juga buat semuanya sendiri huhu... parah juga kan..


Itu testimoni bagi ibu-ibu yang berpantang dan dapat effect glowing. Korang yang macam saya ni hah, belum ada peluang jadi ibu jangan risau. Tetap juga boleh cantikkan kulit tau. Macam saya dulu ada masalah kulit kusam, nampak lesu je. Polifenol yang ada dalam resV Shaklee dan Vivix Shaklee ni boleh bantu korang dapat kulit glowing juga tau. 

Maklum la kan, kita ni bekerja ke tak bekerja ke tetap juga terdedah dengan sinaran UV kan. Mengadap handpone, laptop selama 8 jam selama 4 hari je pun dah cukup kesannya sama macam terpacak di bawah matahari selama 20 minit. Udah... macam mana tu kan. Tak kerja berpanas pun masih dapat kesan yang sama sebab kebanyakan pekerjaan kita sekarang ni memang nak kena mengadap semua tu. 

So, marilah kita sama-sama jaga supaya muka kita tak la nampak macam hantu mak limah pulang petang pula. Kita ni kadang tak sedar tapi sang suami yang mengadap muka kita hari-hari tu terfikir juga dia kan. 

"Dah kenapa la muka bini aku ni serupa ini dah aku tengok?"

Hahaha...letih la gini. Tak suka nak mengadap cermin lama-lama, jom kita gunakan benda yang lebih mudah la kan. Sihat dapat, cantik pun dapat juga.

So korang yang nak dapatkan khasiat Polifenol ni, nak wajah berseri dan glowing boleh contact saya ya.

Saya share juga video yang saya explain macam mana Polifenol dalam resV dan Vivix ni membantu kulit cantik tau. 




Ana Awang

Pengedar Shaklee Bentong
019-64655550

#kursusspamurah
#spashaklee
#mobilespa
#mobilespamalaysia
#kelasspaonline

No comments:

Post a Comment