Tuesday 23 May 2023

TESTIMONI MOBILE SPA ; LUBUK DUIT PALING MUDAH UNTUK WANITA

Hai korang..jumpa lagi di entry tentang Mobile Spa. Khas untuk wanita ni tau. Ya, kita la, saya nak share cara paling mudah buat duit untuk wanita. Jom baca sampai habis ya.

Bila cerita bab bisnes ni kan, mesti la kita nak tengok sejauh manakah orang yang dah mulakan bisnes ni boleh pergi? Serius. Itu memang soalan paling famous. Jangan risau, sebenarnya normal je bila banyak soalan yang bermain di fikiran kita apabila nak buat sesuatu keputusan. Namun, perlu ingat juga. Jika tak sudah-sudah berfikir, bila nak mula? Hahaha...haru juga kan.

So, dalam entry kali ni saya nak bantu korang buat keputusan dengan membaca dan mendengar real testimoni Mobile Spa ni. Sebelum tu, ada satu perkara yang perlu korang sematkan dalam diri. Wanita memang sukakan kecantikan. Jika korang kata "saya biasa-biasa je", jangan samakan diri korang dengan orang lain tau.

Kita rasa jaga kecantikan tu biasa, tapi orang lain berpendapat tak sama macam kita. Bak kata Sajat, jika kita sendiri tak sayangkan diri, siapa lagi nak sayang.  Kalau rasa diri tu tak cantik, cantikkan diri. Betul juga nasihat dia tu kan. 

Ok, jom saya share kan beberapa testimoni buat duit dengan Mobile Spa yang pasti membuatkan korang rasa teruja nak join BOTG Mobile Spa.

Saya kenalkan ini rakan saya Dr. Nur Athirah Hashim. Lebih mesra dipanggil Dr. At. Beliau ni pemegang PhD dalam bidang Kimia Sebatian Semulajadi. Bila sebut tentang bidang macam ni, of course la mereka faham sangat tentang bahan-bahan semulajadi dalam kandungan sesuatu produk kan.

So, Dr. At ni mula join BOTG Mobile Spa bila jatuh cinta dengan produk Shaklee. Produk yang bagus, tentulah akan memberikan hasil yang bagus kepada penggunanya kan. Tapi Dr. At nampak peluang besar dalam bisnes Mobile Spa ni dan mula aktif.

Bayangkan seorang surirumah boleh ada simpanan sendiri melalui side income bersama Mobile Spa. Bukan senang tau tapi tak mustahil. Apa yang penting, beri peluang kepada diri sendiri untuk berjaya di samping tidak mengabaikan keluarga.


Bukan Dr. At seorang je yang nampak peluang yang sangat cerah dalam Bolie Spa ni tau. Ada ramai lagi dalam team Group Support kami yang share kan pengalaman mereka. Mereka ni pun bukan calang-calang orang tau. Ada yang masih bekerja dan tak kurang juga yang telah pun resign dari kerja hakiki untuk full time housewife dan buat bisnes Mobile Spa secara part time.

Ex-peguam yang resign untuk menjaga ibunya

Pemilik saloon kecantikan

Ex-engineer yang resign untuk menjaga anak-anak

Semangat bila lihat duit masuk bertalu-talu

Ini saya. Masih berkhidmat sebagai guru

2 hari boleh dapat RM430.
Bukan kerja dari pagi sampai malam pun



Jika mereka boleh, korang pun boleh tau! Siapalah kita yang nak menidakkan rezeki dari Allah kan. Korang yang baca posting saya ni, bukan tanpa sengaja tau. Allah dah tunjukkan jalan. Tak rugi pun korang tambah skill yang belajar sekali tapi boleh buat duit berkali-kali ni. Skill yang boleh digunakan seumur hidup korang.

So, tunggu apa kagi, jom la buat duit sama-sama.  Lubuk duit paling mudah untuk wanita dah ada di depan mata. Contact saya untuk maklumat lanjut ya.

Ana Awang
Beautician BOTG Mobile Spa
Certified Trainer BOTG Mobile Spa
019-6465550

#kursusspamurah 
#spashaklee 
#mobilespa 
#mobilespamalaysia 
#kelasspaonline


1 comment: